اس ام اس دل شکستگی-44

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 59
  • بازدید دیروز : 424
  • ورودی امروز گوگل : 6
  • ورودی گوگل دیروز : 42
  • آي پي امروز : 20
  • آي پي ديروز : 141
  • بازدید هفته : 11182
  • بازدید ماه : 11173
  • بازدید سال : 36218
  • بازدید کلی : 101031
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.191.174.168
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    اس ام اس دل شکستگی-44

     

    http://softwarenew.loxblog.com/

    بستن زلف رها سنگدلی می خواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی می خواهد

     چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی می خواهد.



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت

     غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    با رفیقان می نشینی از غریبان یاد کن ، این دل شکسته را با پیامی شاد کن.



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    فاصله ها هرگز مانع فراموش کردن بهترین هایمان نمیشود 

     مهم قلبهایمان است که از پشت فاصله ها برای بهترین هایمان می تپد...



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    نه یادم می کنی نه میری از یاد / عجب بردی تومارا زود از یاد 

     ببوسم رویت ای شاعر که گفتی / فراموشیست رسم آدمیزاد.



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    چیزی به خاموشی بگو ، نوری به تاریکی بزن / اخمی به تنهایی بکن ، تیره دلی نکن به من.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم


      وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    برو برو که خسته از شکستنم ، من عاصی از هر عشق و هر دلبستنم 


      کبوترم که پر زدم ز بام تو ، بیزارم از نامت به لب آوردنم



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     من سوخته دل ساکن کوی غم و دردم ، در رفاقت شکست خوردم ولی توبه نکردم


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    غربت را نباید در شهری غریب یا در گم شدن لحظه های آشنا جستجو کرد 

     هر وفت عزیزت نگاهش رو به یه غریبه تعارف کرد تو غریبی.


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    چرا همه میگن عشق منو تو زمینیه! آخه منو تو که هیچ وقت رو زمین باهم نبودیم 

    و همش تو رویاها کنار هم بودیم.


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    در شبان غم تنهایی خویش عابد چشم سخنگوی توام

    من در این تاریكی من در این تیره شب جانفرسا زائر ظلمت گیسوی توام



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    باز، با دل گرفته در هوای تو شعر تازه‌ای سروده‌ام برای تو

    باز هم به یاد خنده‌های ساده‌ات باز هم به یاد اشک بی‌ریای تو

    رو به روی آسمان نشسته‌ام، تهی‌ست بی‌نوازش صدای آشنای تو

    مثل لحظه‌ای که رفته‌ای و بعد از آن مانده روی برفِ کوچه، جای پای تو

    من دلم هنوز بوی عشق می‌دهد عطر ساده و صمیمی صدای تو


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    بی تو ترك برداشته ام و به هر بهانه ای ، دلم می شكند ،

    گاهی گم می شوم پشت پنجره ها و سكوتم را بغض می كنم تا نشنوند صدای شكستنم را



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    با عشق گریه کن ولی کسی را بخاطر عشق به گریه ننداز 

     با عشق بازی کن ولی کسی را با عشق بازی نده!


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    دلم با عشق تو عاشق ترین شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد 

     ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد.



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    دیدی ای دل غم عشق دگر بار چه کرد؟ چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    پس از مرگم بیا ای نوبهارم ، بیا با جمع خوبان بر مزارم 

     کمر خم کن ببوس سنگ مزارم که من در زیر خاک چشم انتظارم


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    انسان همیشه دنبال کسی که دوستش دارد درحال دویدن است اما هرگز به عقب برنمی گردد تا ببیند پشت سرشان نفر دیگری هم میدود.


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    گفتم به گل زرد چرا رنگ منی ، افسرده و دلتنگ چرا مثل منی 

    من عاشق اویم که رنگم شده زرد ، تو عاشق کیستی که همرنگ منی.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    گمانم اشک من پایان ندارد / دل دریادلان سامان ندارد


     بریز اشک صداقت بر نگاهت / که خنده بر لبانم جا ندارد 



    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    وقت رفتن چشمهایت را تماشا می کنم. غصه هارا می کشم در خویش و حاشا می کنم


     آسمان بغضش شکست از خلوت سنگین من. زیر باران ، خاطراتت را تماشا می کنم


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


    برای چشمان عاشقت نامه ی پست میکنم / همیشه آن تبسمی که میل توست میکنم 


      غم شکستن من و تو هم تمام میشود / فکر راه را نکن، خودم درست میکنم







     


    عکس دختران ایرانی کلیک کن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان